Pytania i odpowiedzi na najważniejsze pytania:

  1. Czy jeśli byłem/am zarejestrowana na starej stronie aura.bialystok.pl muszę dokonać ponownej rejestracji?
    TAK: należy dokonać ponownej rejestracji oraz aktywacji konta

  2. W jaki sposób mogę aktywować swoje konto profesjonalisty? 
    Należy przesłać do nas mail który będzie zawierał dokument potwierdzający uczęszczanie na studia kosmetyczne, dokument potwierdzający wykształcenie kosmetyczne lub dokument potwierdzający prowadzenie działalności o profilu kosmetycznym na adres mailowy: aktywacja@aurakosmetyki.pl

  3. Jaki sposób płatności państwo obsługują?
    Zachęcamy do korzystania z bezpiecznych płatności przelewy24 - BLIK, karta kredytowa, przelewy. Obslugujemy również płatności przelewem bezpośrednim na nasze konto oraz przesyłki pobraniowe.

  4. Jak odbywa się dostawa przez przedstawiciela handlowego?
    Warunkiem wybrania tego sposobu dostawy jest znajdowanie się w okręgu, który obsługujemy. Lista przedstawicieli handlowych wraz z miejscowościami, które odwiedzają znajduje się TUTAJ: https://aurakosmetyki.pl/content/10-przedstawiciele-handlowi

  5. Czy moje zamówienie złożone na "starym" sklepie zostanie zrealizowane?
    TAK, wszystkie zamówienia złożone na poprzedniej platformie zostaną zrealizowane - informacje dot. zamówień będziemy przekazywać mailowo.

  6. Gdzie mogę dowiedzieć się najnowszych aktualności dot. Hurtowni Aura (m.in. szkolenia)?
    Zapraszamy na nasz fanpage na facebooku :) https://www.facebook.com/AuraHurtowniaKosmetyczna/