Afrodita Kozmetika - WIN UP LIFT - Maska lodowa - 150ml

    Cena tylko dla profesjonalistów.

    120,01 zł
    Brutto

    Unikalna kompozycja składników z wina lodowego pozwala uzyskać niezwykłe efekty w dziedzinie naturalnego ujędrnienia, liftingu oraz pielęgnacji skóry

    Ilość
    Obecnie brak na stanie
    0 Przedmiotów
    Opis produktu:

    Unikalna kompozycja składników z wina lodowego pozwala uzyskać niezwykłe efekty w dziedzinie naturalnego ujędrnienia, liftingu oraz pielęgnacji skóry, do których należą:

    -          wyraźnie zredukowane bruzdy i zmarszczki już w kilka minut po aplikacji;

    -          wygładzenie skóry oraz przyjemna miękkość przy dotyku;

    -          zrewitalizowany oraz odświeżony wygląd skóry;

    -          intensywne nawilżenie przez cały dzień.

     

    Przeznaczona dla wszystkich typów skóry

    Niezwykła, lodowa formuła o odświeżającym działaniu zapewniającym natychmiastową regenerację i niesamowity efekt liftingujący! Dzięki zawartości wina lodowego and prowitaminy B5, widocznie redukuje głębokość zmarszczek (-13%)*, a także znacząco podnosi poziom nawilżenia w skórze (+50.9%)**. Dostarcza skórze energii, ujędrnia zmęczoną i odwodnioną skórę, a także łagodzi skórę wrażliwą.

    Aplikacja: aplikować na oczyszczoną i stonizowaną skórę twarzy, szyi i dekoltu. 

    Pielęgnacja profesjonalna: pozostawić na co najmniej 10 minut. Podczas aplikacji spryskiwać twarz Mgiełką odświeżającą Win Up-Lift dla intensyfikacji efektu. Następnie zmyć obficie wodą in a zakończenie zastosować Win Up-Lift Rewitalizujący Eliksir oraz Nawilżający/Odżywczy Krem lub inny produkt Afrodita Professional dostosowany do rodzaju cery, wieku oraz aktualnej kondycji skóry. Aby uzyskać intensywniejszy efekt chłodzenia należy przechowywać maskę w lodówce.

    a-5344

    Opis

    Stan
    Nowy
    Faktura
    Wystawiam fakturę VAT
    Marka
    Afrodita
    Rodzaj
    Maski do twarzy
    Pojemność
    150ml

    Be the first to write your review !

    16 innych produktów w tej samej kategorii: